אשת טורס טיולים מאורגנים – כל מה שרציתם לדעת

עבור לא מעט אנשים הטיולים האופטימאליים בחו"ל, יתבצעו במסגרת של טיולים מאורגנים.

בטיולים מאורגנים, למעשה אנשי מקצוע מנוסים דואגים עבורם לכל הפרטים: לטיסות מסודרות, לבתי מלון, להעברות ושירותי הסעות, להדרכה מקצועית, לאטרקציות, פעילויות ועוד..

כמובן, שבכדי ליהנות מכל היתרונות של טיולים מאורגנים, קיימת חשיבות גבוהה לשים דגש על מספר פרמטרים מרכזיים ובין היתר:

  • בחירה מושכלת ונבונה של החברה דרכה יוזמן הטיול – יש לוודא שמדובר בחברה מקצועית ומנוסה, אשר נחשבת לבעלת שם ומוניטין בתחומה.

  • בחירת היעד לטיול – מהם היעד או היעדים בהם אתם מעוניינים לבקר.

  • סוג הטיול – האם אתם מעוניינים בטיול מאורגן אורבאני, בטיול מפנק, בטיול אתגרי וחווייתי וכיוצא בזה..

  • מה הטיול כולל – טיולים מאורגנים יכולים לכלול בתוכם שירותים ותכנים שונים ולכן, לפני שבוחרים טיול מאורגן, כדאי לבדוק לפרטי פרטים על מה אתם משלמים ומה הטיול כולל – לדוגמא, לא כל הטיולים המאורגנים כוללים את כל הארוחות, כניסה לכול האטרקציות וכו'.

  • עבור מי הטיול מיועד – ישנם טיולים מאורגנים ייעודיים המתאימים למשפחות עם ילדים, לזוגות, ליחידים וכיוצא בזה.. אם הפרמטר הזה הוא בעל חשיבות בעבורכם כדאי לשים דגש גם עליו.

אם גם אתם מעוניינים לצאת לטיול מאורגן בחו"ל, חשוב שתכירו את חברת אשת טורס טיולים מאורגנים (שקרוב לוודאי שכבר שמעתם עליהם) ואת הטיולים אשר מוצעים על ידה.

אשת טורס – קווים לדמותה

חברת התיירות אשת טורס הוקמה בשנת 1987  – ונכון לשנת 2021, היא נחשבת לחברת התיירות השלישית בגודלה בישראל.

"אשת טורס" הינה חברה פרטית והבעלים של היא חברת ההחזקות "כרם השקעות ותיירות".

חברת אשת טורס מציעה מגוון רחב של מוצרים ושירותים בעולם התיירות ובין היתר: טיסות, מלונות, חבילות שייט, חבילות נופש הן בארץ והן בחו"ל וכאמור, טיולים מאורגנים.
החברה מחולקת ל-3 חטיבות שונות: חטיבת תיירות פנים, חטיבת תיירות חו"ל וחטיבת תיירות נכנסת.

החברה אף נחשבת כספקית מורשת להענקת שירותי תיירות עבור גופים שונים כמו: צה"ל, משטרת ישראל, משרדי ממשלה, שירות בתי הסוהר ועוד..

אשת טורס טיולים מאורגנים

כל מי שמתעניין בנושא של אשת טורס טיול מאורגן עתיד לגלות מגוון רחב של אפשרויות וטיולים למגוון רחב של יעדים שונים בעולם.

כך שמי שתר אחר טיול מאורגן דרך אשת טורס, עתיד לגלות בין האפשרויות המוצעות: טיולים מאורגנים למונטנגרו, טיולים מאורגנים לטורקיה, טיולים מאורגנים לארצות הברית, טיולים מאורגנים לספרד, טיולים מאורגנים למרוקו, טיולים מאורגנים לדובאי, ורשימת האפשרויות עוד ארוכה – וכמובן, היא גם משתנה בהתאם לעונות השנה ולפרמטרים רבים נוספים.

איך להזמין טיול מאורגן דרך אשת טורס?

אנחנו חיים בעידן בו הנגישות לפרטים ולמידע היא פשוטה וקלה ולמעשה, כיום ניתן לקבל את כל המידע לו אנו זקוקים, בכל תחום רלוונטי דרך רשת האינטרנט.

גם כאשר זה נוגע לנושא של אשת טורס מאורגנים, ניתן לקבל את כל הפרטים והמידע על הטיולים דרך האתר של החברה.
בין הפרטים אותם תוכלו לקבל דרך הרשת: מועדי הטיולים, מחירים וכמובן, תוכנית הטיול – ניתן לקבל מידע ופרטים לגבי התכנים הצפויים בכל אחד מימי הטיול.

מעבר לכך, באתר של אשת טורס טיולים מאורגנים, תוכלו גם לקבל פרטים מדויקים לגבי מה המחיר של הטיול כולל בתוכו ומה לא – כך שתוכלו לבצע חישובים מדויקים לגבי מחיר הטיול.

מידע נוסף אשר יכול להיות חשוב בעבורכם נוגע לפרטים טכניים שונים כמו: מי מדריך את הטיול ומה הניסיון והרמה המקצועית שלו בתחום, באלו מלונות אתם עתידים ללון במסגרת הטיול ובמקרים רבים, תוכלו גם ליהנות מחוות דעת וביקורות לגבי אותו הטיול הספציפי.

את ההזמנה של הטיול תוכלו לבצע דרך האתר או להשאיר פרטים על מנת שנציג מקצועי מטעם החברה יחזור אליכם, יספק לכם מידע נוסף וישיב לכם על כל שאלה לגבי הטיול – מה שיאפשר לכם לקבל בסופו של דבר החלטה מושכלת ונבונה.

המפתח לחוויה מהנה

טיול מאורגן לחו"ל יכול לטמון בחובו חוויה קסומה ולעיתים גם בלתי נשכחת. כאמור, כל מה שאתם צריכים לעשות בכדי להבטיח לעצמכם את אותה החוויה, זה לקבל החלטות נכונות ואין כל ספק, שהודות לנסיון רב שנים, חוות דעת חיוביות, שם ומוניטין, בחירה בנושא של  אשת טורס טיול מאורגן, יכולה להוות בעבורכם כבחירה האופטימאלית.

להצעת מחיר ומידע נוסף

אולי יעניין אותך

טיול מאורגן ללונדון

טיול מאורגן ללונדון

מתכננים טיול ללונדון ומרגישים מבולבלים מכל האפשרויות הקיימות? למה לא לשקול להזמין טיול מאורגן? חבילות אלו כוללות הכל, החל מהסעות ועד לינה ואפילו סיורים מודרכים.

לקריאת המאמר »
טיול מאורגן לאיסלנד

טיול מאורגן לאיסלנד

איסלנד היא מדינה אפופה מסתורין ופלאים וידועה כארץ האש והקרח. איסלנד היא מקום שבו קרחונים ונופים געשיים מתקיימים בהרמוניה. זה מקום שבו אורות הצפון רוקדים

לקריאת המאמר »

טיול מאורגן לפורטוגל

פורטוגל היא מדינה יפהפייה מלאה בחופים מדהימים, ערים תוססות והיסטוריה עשירה. בין אם אתה מטייל ותיק או מתכנן טיול בינלאומי לראשונה, לפורטוגל יש מה להציע

לקריאת המאמר »

להצעת מחיר ומידע נוסף

צרו איתנו קשר