טיולים מאורגנים לתאילנד – מגוון טיולים במחירי לואו קוסט

רגע לפני שהילדים יצאו לטיול תרמילאים בתאילנד ועשרים שנה אחרי שאתם עשיתם את הטיול שלכם, הצטרפו לקבוצה שלנו לטיול מאורגן בתאילנד

למעלה מ-100 אלף תיירים ישראל פוקדים את תאילנד מדי שנה. אומנם אחוז מכובד מהם הם צעירים אחרי צבא או אחרי התואר הראשון שנוסעים לתקופה ארוכה למזרח הרחוק וכוללים במסלול גם את תאילנד או כאלו שנוסעים רק לתאילנד, אך אנחנו יכולים לראות בעשור, עשור וחצי האחרונים שינויים בתיירות היוצאת מישראל לשם.

מה שהחל תחילה כמקור לחובבי טיולים אקזוטיים עבור התייר המערבי, במקרה הזה הישראלי, הפך בסוף שנות השמונים ובמהלך שנות התשעים למקור עיקרי עבור חיילים משוחררים לטיול שאחרי צבא. אך כמו כל דבר שהופך מקובל על הרוב עם הזמן ומיינסטראמי מבחינה תרבותית  , עובר שינויים ומשתדרג על מנת שיהיה מותאם לכלל הציבור. כך החלו חברות נסיעות לשווק טיולים מאורגנים לתאילנד לכל המשפחה.

גישות לטיולים לתאילנד למשפחה 

טיולים מאורגנים לתאילנד לכל המשפחה, נוצרו משתי גישות , הראשונה, לא מעט צעירים שנסעו לתאילנד דאגו להזמין במהלך שהותם שם את הוריהם כדי לבלות איתם תקופה. מה שהעלה את השאלה, למה לא ליצור טיול מאורגן בו יכולים צעירים ומבוגרים ליהנות יחד?

הגישה השנייה היתה, תאילנד היא לא רק מדינה לצעירים, יכולים ליהנות ממנה בכל הגילאים. כמו שניתן ליצור תוכנייה של טיולים מאורגנים לאיטליה הן עבור צעירים והן עבור מבוגרים, כך גם בתאילנד אפשר ליצוק תוכן ייחודי לטיולי עבור מבוגרים שנוסעים לבדם או עם ילדיהם.

מה יש לתאילנד להציע לכם

בוודאי שמעתם כבר מחברים או אפילו מילדכם על מה שיש לתאילנד להציע לכם. אנחנו רוצים להציג בפניכם את מה שיש לתאילנד להציע לכם מבחינת טיולים מאורגנים:

טיולים לתאילנד הפראית – חברות כמו דיסקברי, נווה אקדמיה, החברה הגיאוגרפית מציעות טיולים ייחודים לתאילנד הלא תיירותית בהכרח אך כאן תאילנד הפראית, זו שנמצאת בצפון המדינה באיזורים צ'אנג ריי וצ'אנג מיי, איזורים הגובלים עם לאוס ובורמה (משולש הזהב). במהלך הטיול תטיילו בג'ונגלים של תאילנד, תפגשו בשבטים שחיים באיזור, כפרי האמנים ושדות האופיום המוכרים לכל.

טיולי איים – מי שמבקש לצאת לטיול בטן גב במלוא משמעות המילה, ייהנה מטיול איים בתאילנד. שם תוכלו ליהנות מחופים מרהיבים, אוכל איכותי ובעיקר הרבה מסיבות וכיף. בין האיים שנכללים בטיולים תמצאו את פאטיה, קו-פנהגן, קו-סמאוי, קו-פיפי, פוקט ועוד.

בנגקוק הזוהרת  – מי שיש לו כמה ימים פנויים ורוצה ליהנות מתאילנד האמיתית מצד אחד ומתאילנד התיירותית מצד שני, יוכל לקחת טיול מאורגן רק לבנגקוק ולסביבה. בין השאר תהנו מביקור בארמון המלך, מקדש הבודהה, צ'יינטאון, השוק הצף, שוק הפרחים, ביקור לילי באיזור פאט-פונג, עולם הספארי של בנגקוק, פארק סיאם (פארק מים), ביקור במועדונים של בנגקוק ובקניוני הענק שבעיר. הטיול גם כולל ביקור בק'נצבורי , שלוש שעות מהעיר, שם יש את בית העלמין לחללי בנות הברית ושייט בנהר הקוואי.

תאילנד למשפחה – טיול שכולל בתוכו מקומות וחוויות שכל המשפחה יכולה ליהנות מהם ביחד. למשל, שמורות הטבע בצפון (כולל טיולי פילים) ביקור בכפרי אמנים, שהייה בבנגקוק וכניסה לפארק המים והספארי שבעיר,  טיול באיים שבדרום המדינה, כולל שייט בלב ים ועוד.

לא רק תאילנד….

במסגרת טיולים לתאילנד, ישנן חברות המציעות למצטרפים אפשרות לשלב טיולים וביקורים גם במדינות נוספות. 

למשל, אנחנו יכולים למצוא טיול מאורגן לתאילנד בדגש על האזור הצפוני המשלב גם מדינות כגון לאוס ואף טיול המשלב בתוכו את קמבודיה. כמו כן, אפשר ליהנות מטיול משולב של תאילנד וויטנאם או תאילנד וסינגפור. כמובן שזה משנה לגמרי את המסלול של הטיול וכן את כמות הימים שלו. 

טיול מאורגן לתאילנד משולב מציע יתרון ייחודי, כך ניתן לראות מדינה נוספת ואז אין צורך לטוס בחזרה אל האזור ספציפית בשביל אותה מדינה. 

טיולים לתאילנד נמשכים בין שבוע לשבועיים, וייתכן ואף יותר, תלוי באופי המסלול ובמשך הזמן הנדרש בשביל לבצע אותו. 

טיול מאורגן לתאילנד על פי קהל יעד

כל הטיולים הנ"ל ורבים אחרים שמשרדי נסיעות מוציאים אליהם, מותאמים לקהל יעד מסוים . כך למשל נוכל למצוא טיולים מאורגנים לתאילנד שמותאמים ל:

  • שומרי מסורת
  • הורים לילדים
  • צעירים לפני ואחרי צבא
  • משפחות
  • מבוגרים (פנסיונרים)
  • ועוד

בהמשך המאמרים תוכלו לראות מה צריך בשביל לצאת לטיול בתאילנד, שכן גם טיול מאורגן דורש הכנות מסוימות וכפי שנראה אין דין טיולים מאורגנים לתאילנד כדין טיולים מאורגנים לארצות הברית (אם תרצו זה יותר קרוב לאיזור של טיולים מאורגנים לסין או לדרום אמריקה).

מה חשוב לשים לב

אך יש מספר נקודות עליהם חשוב להקפיד בכל מקרה, על מנת שהטיול לתאילנד יעניק לכם חוויה בלתי נשכחת:

  • מדריך מקומי לצד מדריך שיוצא איתכם מהארץ
  • טיסות פנימיות שיחסכו לכם זמן
  • ביקור בהופעות של אמנים מקומיים (בתאילנד נהוג ללכת למופע ריקודים מקומי)
  • ביקור באזורים לא מתויירים בהכרח אך בעלי עניין
  • וכן, לא שכחנו, מסאז' תאילנדי אמיתי
  • אם אתם בתאילנד, למה שלא תוסיפו למסלול גם את לאוס או בורמה?
 

אם גם אתם חפצים לנסוע לתאילנד בטיול מאורגן אנחנו מזמינים אתכם להשאיר פרטים ולקבל הצעות מחיר ייחודיות מהחברות המובילות בתחום

 

להצעת מחיר ומידע נוסף

אולי יעניין אותך

טיול מאורגן ללונדון

טיול מאורגן ללונדון

מתכננים טיול ללונדון ומרגישים מבולבלים מכל האפשרויות הקיימות? למה לא לשקול להזמין טיול מאורגן? חבילות אלו כוללות הכל, החל מהסעות ועד לינה ואפילו סיורים מודרכים.

לקריאת המאמר »
טיול מאורגן לאיסלנד

טיול מאורגן לאיסלנד

איסלנד היא מדינה אפופה מסתורין ופלאים וידועה כארץ האש והקרח. איסלנד היא מקום שבו קרחונים ונופים געשיים מתקיימים בהרמוניה. זה מקום שבו אורות הצפון רוקדים

לקריאת המאמר »

טיול מאורגן לפורטוגל

פורטוגל היא מדינה יפהפייה מלאה בחופים מדהימים, ערים תוססות והיסטוריה עשירה. בין אם אתה מטייל ותיק או מתכנן טיול בינלאומי לראשונה, לפורטוגל יש מה להציע

לקריאת המאמר »

להצעת מחיר ומידע נוסף

צרו איתנו קשר