טיולים מאורגנים לדרום אמריקה

גם אתם חולמים בספרדית? אז הצטרפו אלינו לטיול מאורגן לדרום אמריקה. אצלנו תעשו את הצעדים הראשונים בדרך להיות מוצ'ילרים נאמנים ליבשת

בשנות השבעים והשמונים היתה זו אירופה שתפסה מקום של כבוד עם טיולים מאורגנים שהכילו את מיטב המדינות ביבשת. אנשים בחרו לחסוך בזמן ויצאו עם קבוצות מאורגנות לטיולים שנמשכו עשרה ימים ויותר למספר מדינות.

אחרי שהבנו שיותר זול והרבה יותר פשוט לנסוע למדינה אחת באירופה בכל פעם, הגיעה תורה של דרום אמריקה, לתפוס את היבשת אליה נוסעים לשבועיים שלוש ותופסים כמה שיותר ממנה. הטיול כפי שנוכל לראות מיד, משרת קהלים ספציפיים שמניחים, מסיבה כזו או אחרת, שהם לא יטוסו לדרום אמריקה למדינה בודדת בהזדמנויות אחרות ולכן עדיף להם לקחת טיול מאורגן לשם.

אם לצעירים מותר, למה לנו לא?

אנשים רבים שואלים את עצמם, מה אפשר לראות בטיול מאורגן ליבשת שלמה שנמשך קרוב לחודש (זמן הממוצע של הטיולים נע בין 16 ל-25 ימים, כאשר רק טיולים מקיפים לכלל היבשת נמשכים מעל לחודש). אומנם זה מעט דחוס ולא פעם המסלולים יותר מתויירים ופחות חותרים לקחת אותנו למקומות ייחודיים, אך מנגד , התחשב בעובדה שכל נסיעה לדרום אמריקה דורשת מינימום שלוש שבועות כדי שנוכל ליהנות מהמקום אליו אנחנו מגיעים אז אין זה כל כך נורא לראות מספר מדינות בזמן זה אם בונים את המסלול בצורה נכונה.

אגב לשאלה בכותרת נציין שאומנם הרבה צעירים נוסעים למספר חודשים לדרום אמריקה, אך רבים מהם "נתקעים" במקום מסוים זמן רב, ולכן בסופו של דבר, ההספק שלהם מבחינת מקום לא נופל מזה של טיולים מאורגנים. שלא נדבר על כך שלעיתים העיקר והטפל מעט מתבלבלים ביניהם במהלך הנסיעה. דבר שלא קורה בדרום אמריקה

כיצד נראים טיולים מאורגנים לדרום אמריקה

עד כה יכולתם לראות באתר מאמרים על מדינות ספציפיות, טיולים מאורגנים לסין, טיולים מאורגנים לאיטליה ומדינות אחרות. טיולים מאורגנים לדרום אמריקה מאורגנים במספר צורות, אותם נציג לכם לבחירתכם:

כל דרום אמריקה בכף היד – מדובר על טיול שנמשך קרוב לחודש במהלכו אתם מבקרים במספר מדינות. בדרך כלל הטיולים כוללים את ברזיל, ארגנטינה, צ'ילה, בוליביה, פרו, ואקוודר. הטיול משלב בין הצד הפראי של דרום אמריקה (שמורות טבע, הרי געש, מפלים, קרחונים ועוד) לבין הצד העירוני של דרום אמריקה, כולל ביקור בבואנוס אייריס, ריו, קיטו ולימה.

טיולים דומים לאלו נערכים גם ללא אקוודור (בפחות ימים) וכן עם דגש על מדינות ספציפיות. טיולים מסוג זה ניתן למצוא בנווה אקדמיה, החברה הגיאורפית, פגסוס, ובשביל הזהב (טיולים לגיל השלישי)

צמד בדרום אמריקה – בדומה לטיולים ההם של אירופה הקלאסית בהם שילבו מדינות צמודות בטיול אחד , כך גם בדרום אמריקה נהוג לחבר צמד מדינות בטיול אחד. השילוב האולטימטיבי הוא ברזיל וארגנטינה , היריבות הגדולות, כאן אתם נהנים ב-10 עד 15 ימים, מטיול שכולל הרבה טבע, הרבה מים, ארוחות בשריות נהדרות ומופעים מקומיים. חיבורים נוספים שנערכים בין מדינות בדרום אמריקה הן פרו ובוליביה, ארגנטינה וצ'ילה, פרו ואקוודר . מלבד טיולי צמדים יש גם טיולי שלישיות, כאשר הטיול הפופלארי ביותר הוא ארגנטינה-צ'ילה-ברזיל.

מדינה נבחרת – בדומה לרוב הטיולים המאורגנים שקיימים בשוק, גם כאן אפשר ליהנות מטיול של עשרה ימים עד שבועיים במדינה ספציפית. המדינות אליהן נהוג לטוס בטיול מאורגן הן ברזיל וארגנטינה המדינות הגדולות בדרום אמריקה. הטיול מכיל את הערים הגדולות במדינה, ביקור באיזוריים טבעיים (קרחוני פטגוניה וברי'לוצה בארגנטינה, אמזונס בריו) וכמובן את מיטב האוכל והמסורת התרבותית של אותן מדינות.

טיולים בדרום אמריקה כפי שציינו בתחילה אינם מיועדים רק לחבר'ה צעירים (שרובם יעדיפו כנראה לטוס באופן עצמאי), מרבית הטיולים מיועדים לקהל של מבוגרים, כאשר הדגש הוא על טיולי פנסניורים. זאת להבדיל מטיולים מאורגנים לאירופה או טיולים מאורגנים לארצות הברית שמיועדים לכלל המשפחה.

5 טיפים לטיול מאורגן בדרום אמריקה

  • בטיולים שכוללים את אקוודור, ניתן לשלב גם שייט לאיי גלאפגוס
  • טיול במרץ לברזיל יכלול ביקור בקרנבל הגדול
  • קחו בחשבון שהטיסות כוללות עצירה באירופה, תנסו לשלב מדינה שתרצו לבקר בה
  • מי שמבקר בארגנטינה בתקופת הדרבי הגדול של באונוס אייריס, מומלץ לו לרכוש כרטיס למשחק.
  • אל תוותרו על שייט באמזונס

מעוניינים לדעת עוד על טיולים מאורגנים לדרום אמריקה ? אצלנו תקבלו המלצות ועצות לטיולים מאורגנים ליבשת הקסומה, וכן תוכלו לקבל הצעות מחיר של החברות המובילות בתחום

להצעת מחיר ומידע נוסף

אולי יעניין אותך

טיול מאורגן ללונדון

טיול מאורגן ללונדון

מתכננים טיול ללונדון ומרגישים מבולבלים מכל האפשרויות הקיימות? למה לא לשקול להזמין טיול מאורגן? חבילות אלו כוללות הכל, החל מהסעות ועד לינה ואפילו סיורים מודרכים.

לקריאת המאמר »
טיול מאורגן לאיסלנד

טיול מאורגן לאיסלנד

איסלנד היא מדינה אפופה מסתורין ופלאים וידועה כארץ האש והקרח. איסלנד היא מקום שבו קרחונים ונופים געשיים מתקיימים בהרמוניה. זה מקום שבו אורות הצפון רוקדים

לקריאת המאמר »

טיול מאורגן לפורטוגל

פורטוגל היא מדינה יפהפייה מלאה בחופים מדהימים, ערים תוססות והיסטוריה עשירה. בין אם אתה מטייל ותיק או מתכנן טיול בינלאומי לראשונה, לפורטוגל יש מה להציע

לקריאת המאמר »

להצעת מחיר ומידע נוסף

צרו איתנו קשר