טיול מאורגן לארצות הברית – כל המקומות שאסור לכם לפספס

אחרי כל מה ששמענו על ארצות הברית, הסרטים, הסיפורים והשירים, עכשיו זה מגיע הדבר האמיתי. בואו תצטרפו אלינו לטיול מאורגן אל הארץ שלעולם לא נגמרת

לפני שנים היה מי שאמר, עד שלא ביקרת בארה"ב , לא ביקרת באמת בחו"ל. אז נכון שיש מחוץ לארה"ב דברים שייגרמו לנו להתפעל יותר, אפילו האמריקאים היום כבר מודים שהעולם הוא לא רק ארצות הברית, אבל בכל זאת, ביקור אחד בארה"ב והמבט על העולם הופך להיות יותר פרופורציונאלי.

אמירה אחרת שנאמרת בהקשר לארה"ב, בנקודות מבט שונות, היא שארה"ב איננה רק ניו יורק או לוס אנג'לס. זה נכון כאשר מדברים על תרבות, ספורט, פוליטיקה או סוג האנשים אותם נפגוש בארה"ב וזה המשפט המושלם לתאר טיולים מאורגנים שיוצאים אליה.

יש עוד הרבה שירים שאפשר לכתוב על אמריקה

בדומה לעולם של טיולים מאורגנים להודו, טיולים לתאילנד או אפילו טיולים מאורגנים לאירופה, טיול מאורגן לארה"ב, יגלה לכם רבדים שונים של אמריקה, לא רק אמריקה שאנחנו רואים בסרטים או שנשקפת אלינו מבעד תוכניות טלוויזיה שונות. אלא אמריקה התיירותית לצד זו האמיתית, העובדת ובונה את עצמה בלי הפסקה, אמריקה הזוהרת והנוצצת שכולנו רואים בה מושא להערצה ולקינאה לצד אמריקה עם נופים שלא נגמרים.

אלו רק חלק מהרבדים אותם תזכו להכיר בטיול מאורגן לארה"ב. מיותר לציין שגודלה של ארה"ב והמגוון נופים האינסופי של נופים ואטרקציות שיש בה, מאפשר למשרדי נסיעות לחלק את הטיולים המאורגנים שהם מוציאים לשורה ארוכה של קטלוגים.

בשונה למשל מטיולים מאורגנים למדינות באירופה או אפילו טיולים מאורגנים לדרום אמריקה, שם החלוקה מתבססת על גיל או מיקום, כאן אפשר בקלות לקטלג בצורה יותר מפורטת את סוגי המסלולים ובכך להגיע למקסימום מיקוד עבור המטייל הישראלי שרוצה לטוס לארה"ב במסגרת של טיול מאורגן.

טיולים מאורגנים לארה"ב – כל מה שמציעים לנו

אם בעבר הטיולים המבוקשים ביותר לארה"ב היו טיולי בר מצווה בהם יצאו ילדים עם הוריהם בקבוצה מאורגנת לארה"ב וטיולי משפחות, הרי שעם הזמן נוספו קטגוריות שונות שהיו מבוססות על פי סוג אוכלוסייה, ביניהן אפשר למצוא:

  • טיול מאורגן לארצות הברית לשומרי מסורת
  • טיול מאורגן לארה"ב לרווקים ורווקות
  • טיולים מאורגנים לארצות הברית המיועדים עבור פנסיונרים
  • קבוצות מאורגנות לאירועי ספורט
  • טיולים חווייתיים ואתגריים באזורים שונים של טבע בארצות הברית
  • וכן טיולים של קבוצות ייעודיות (וועדי עובדים, סטודנטים ועוד)

לצד החלוקה הזאת נמצא גם חלוקה נוספת והיא על פי יעד הטיול, וכמו שאתם יכולים להבין, כאן באה ארה"ב ומוכיחה מדוע היא ארץ האפשרויות הבלתי נגמרות מסע מחוף לחוף – המושג האמריקאי הידוע , אשר נדמה שבשום מקום אחר בעולם לא יכול לקבל משמעות דומה לו .

אומנם טיול מאורגן מחוף לחוף אינו דומה לשירים של דילן או ספרינגסטין או אמנים אמריקאים אחרים אודות מסעות כאלה, אך הכוונה היא ללא כל ספק דומה.

טיול מאורגן לארצות הברית – היעדים בהם יש לבקר

מתחילים בניו יורק, ממשיכים בוושינגטון הבירה, יורדים לאורלנדו עיר השעשועים, משם אל לאס וגאס בירת ההימורים, הלאה ללוס אנג'לס , סאן פרנסיסקו ומשם בטיסה חזרה לניו יורק בדרך לישראל. חברות מסוימות מוסיפות גם את הונלולו לטיול. בסה"כ מדובר על מסע אשר אמור לארוך כ- 22 יום.

מסע בחוף המערבי – מסע ממוקד שכולל רק את החוף המערבי של ארה"ב, 10 ימים שכוללים ביקור בלוס אנג'לס, סאן פרנסיסקו, לאס וגאס, ילוסטון פארק, יוסימטי פארק  סולט לייק סיטי ועוד.

מסע בחוף המזרחי –  יש מי שבוחר לקחת טיול מאורגן רק בניו יורק , יש מי שמצרף את המוקדים הבולטים של המערב, קרי, וושינגטון הבירה, פילדלפיה , ביקור אצל כת האמיש, מפלי הניאגרה מצידם האמריקאי, אורלנדו ועוד. ניתן להוסיף לטיול זה גם את טורנטו. הטיול נמשך בדרך כלל עד 10 ימים.

ארה"ב לילדים – מסע עם הילדים בעקבות פארקי השעשועים של אורלנדו, וכן שמורות טבע כמו יוסמיטי, גראנד קניון,  ילוסטון פארק, ומפלי הניאגרה. הטיול כולל גם ביקור בניו יורק ולוס אנג'לס. הוא נמשך 21 יום.

ארה"ב בשייט – כמו בספינת האהבה, 13 ימים על אונייה, מלוס אנגל'ס אל עיירות החוף שבאיזור, סאן פרנסיסקו עד מקסיקו. ישנן טיולים של 16 יום שכוללים גם הקאריביים.

ארה"ב בטבע – מסע שכולל את מפלי הניאגרה ואת איזורי הטבע המופלאים של אמריקה, ניאגרה, גרנד קניון, סכר הובר, ילוסטון, אלף האיים, ברייס קניון ופארק ציון. טיול כזה נמשך 22 יום וכולל 12 ערים.

טיול מאורגן לאלסקה – טיול שנמשך 17 יום, מתחיל בארה"ב או בקנדה ומטרתו העיקרית להכיר לכם את אלסקה מקרוב. כן זו שמהחלון שלה אפשר לראות ביום טוב את רוסיה…

איך לבחור חברה המציעה טיולים מאורגנים לארצות הברית?

אם גם אתם מעוניינים ליהנות מכל היתרונות של טיול מאורגן לארצות הברית, קיימת חשיבות גבוהה שתבחרו בתבונה את החברה אשר מוציאה את הטיולים.

בהליך בחירת החברה אשר מציעה טיולים מאורגנים לארצות הברית מומלץ לשים דגש על מספר פרמטרים כמו: אורך הטיול, האתרים בהם אתם עתידים לבקר במסגרת הטיול, מה מחיר הטיול ומה המחיר הכולל בתוכו, מי מדריך את הטיול, מה גודל הקבוצה, מהם מועדי הטיול ומה השם והמוניטין של אותה החברה אשר מציעה את הטיולים המאורגנים.

אם יש לכם גישה לחוות דעת והמלצות של מטיילים אשר לקחו חלק באותו הטיול, דבר זה יוכל לסייע לכם במידה רבה בקבלת ההחלטה וביצוע הבחירה הנכונה.

לסיום, הנה מספר טיפים איך תהנו מטיול חלומות בארה"ב

  • על מנת ליהנות באמת מארה"ב הגדולה והמרשימה, תיקחו טיול מאורגן שמשתרע על פני יותר משבועיים.
  • תתמקדו באזור ספציפי בארצות הברית, אחרת אתם עלולים לבזבז שעות רבות על טיסות.
  • קחו בחשבון שאורכה של טיסה לארצות הברית הוא מעל ל-10 שעות, מה שאומר שלמחרת היום אתם עלולים להיות עייפים מכדי לטייל . בכלל קחו בחשבון שמדובר בלא מעט נסיעות וטיסות  – כך שאם אתם צריכים להיערך לכך, כדאי שתעשו זאת.
  • תדאגו שבטיול ישולבו ביקורים באזורים עירוניים ביחד עם טיולים בטבע, כך תהנו מכל העולמות – וכידוע, לארצות הברית יש לא מעט עולמות להציע..

 

מדי שנה טסים מישראל לארה"ב למעלה ממיליון מיליון בני אדם , מדובר בישראלים שטסים לארה"ב לחופשה, ישראלים שנוסעים לארה"ב מטעם העבודה או הלימודים.

להצעת מחיר ומידע נוסף

אולי יעניין אותך

טיול מאורגן ללונדון

טיול מאורגן ללונדון

מתכננים טיול ללונדון ומרגישים מבולבלים מכל האפשרויות הקיימות? למה לא לשקול להזמין טיול מאורגן? חבילות אלו כוללות הכל, החל מהסעות ועד לינה ואפילו סיורים מודרכים.

לקריאת המאמר »
טיול מאורגן לאיסלנד

טיול מאורגן לאיסלנד

איסלנד היא מדינה אפופה מסתורין ופלאים וידועה כארץ האש והקרח. איסלנד היא מקום שבו קרחונים ונופים געשיים מתקיימים בהרמוניה. זה מקום שבו אורות הצפון רוקדים

לקריאת המאמר »

טיול מאורגן לפורטוגל

פורטוגל היא מדינה יפהפייה מלאה בחופים מדהימים, ערים תוססות והיסטוריה עשירה. בין אם אתה מטייל ותיק או מתכנן טיול בינלאומי לראשונה, לפורטוגל יש מה להציע

לקריאת המאמר »

להצעת מחיר ומידע נוסף

צרו איתנו קשר