טיולים מאורגנים לסין

סין היא עדיין לא פריז בשבילנו, אבל השילוב של הכלכלה החשובה בעולם עם האקזוטיות והמסתורין מהמזרח, יהפכו אותה בבוא היום לכזאת. שלא תגידו שלא אמרנו לכם

מאז נוסדו יחסי ישראל-סין בשנת 1990, החלו באופן לא מפתיע גם יחסי תיירות ענפים בין הצדדים. אומנם כמות הסינים שמגיעה לישראל מדי שנה היא לא גבוהה (20 אלף סינים מגיעים לישראל מדי שנה), אך מהצד השני אנחנו רואים גידול מרשים במספרים מדי שנה.

אם בתחילה מרבית התיירות הישראלית הסתמכה על אנשי עסקים וטיילים שהוסיפו את סין כחלק מהמסלול שלהם במזרח, הרי שלא חלף הרבה זמן עד שהחלו להתגבש קבוצות של טיולים מאורגנים לסין. כיום מרבית התיירות לצורכי טיולים מבוססת על טיולים מאורגנים מסוג זה או אחר.

למה דווקא טיולים מאורגנים?

למרות שסין נחשבת כיום לכלכלה החשובה בעולם, יש הטוענים שלא רחוק היום שהיא תהיה גם הגדולה בעולם, אך בכל הקשור לתיירות יש לה מספר בעיות שעבור התייר המערבי יכולים להיות ההבדל בין טיול של פעם בחיים לטיול שאותו לא ירצה לזכור בחיים.

  • ראשית, השפה. אומנם סין היא לא המדינה היחידה שתושביה לא דוברים אנגלית, אך ההבדל הוא, שסינית איננה נפוצה בקרב מדינות המערב כמו שפות אחרות שאינן אנגלית. מה שמקשה מאוד על מערביים להסתדר לבדם בסין
  • שנית, המנטליות. לא לחינם אנשי עסקים שעומדים לעשות עסקים בסין עוברים קורסים והדרכה לגבי התרבות הסינית. ההבדלים בתרבויות כה עצומים , ולעיתים אי הבנה של דבר מסוים על ידי התייר יכול להביא לעוגמת נפש ואפילו לתקרית מול המשטר.
  • שלוש, הגודל כן קובע. סין היא המדינה הרביעית בגודלה בעולם עם כמות האוכלוסייה הגדולה ביותר בעולם. בשביל תייר מערבי שלא מבין סינית, גם להיות בכפר קטן בסין, זה יכול להיות מבלבל.
  • ארבע, המשטר. לא נדבר על פוליטיקה אך נגיד זאת כך, עבור אנשים שבאים ממדינה דמוקרטית, צריך לדעת מתי לדבר ומתי לא, בסין.

אחרי שהצגנו את שורת הבעיות איתן מתמודד כל תייר מערבי, קל יותר להסביר מדוע טיול מאורגן פותר זאת. במסגרת טיול מאורגן בו מארגנים לנו הכל מראש, ממלונות דרך טיסות פנים וחוץ ועד הסעות בתוך המדינה ואפילו כרטיסים לאטרקציות סיניות קלאסיות, כאשר הקינוח הוא מדריך טיולים שהתמחה בסין, כזה שלא רק דובר את השפה אלא גם מכיר את המנהגים שבמקום, את התרבות המקומית ואת ההיסטוריה של סין.

כאן בא לידי ביטוי ההבדל הגדול בין טיולים מאורגנים לסין לבין טיולים מאורגנים לארצות הברית נגיד. בעוד שבארה"ב החשיבות של טיולים מאורגנים הוא פחות במדריך, ויותר בסדר ובארגון של הטיסות והלינה, כאן המכלול הוא מה שחשוב, אם המדריך לא מקצועי, אנחנו עלולים להיקלע לבעיה.

לשם השוואה, טיולים מאורגנים בארצות הברית או טיולים מאורגנים באיטליה (דוגמא טובה יותר מאחר וכמו סין גם שם אנגלית היא לא השפה הרשמית), אם אם חס וחלילה הטיול לא מאורגן כמו שצריך או אם קורה לנו משהו, קל יותר להסתדר מאשר בסין שם אנחנו תלויים ביכולותיו של המדריך ובמקצועיות שלו.

סוגי טיולים מאורגנים בסין

המבקרים של טיולים מאורגנים לסין טוענים שטיולים מסוג זה לוקחים את המטיילים לסין התיירות זו של בנגקוק, שנחאי, מקאו, החומה הסינית, ואזורים אחרים עליהם שומעים תדיר בחדשות. ביקורת אחרת היא, שהטיולים נמשכים מעט זמן והמטיילים נדרשים לעבור מעיר לעיר במהירות שיא.

למרות שיש משהו בשתי הטענות, אנחנו יכולים לספר לכם, שמאז החלו הטיולים המאורגנים לסין בשנות התשעים, גם החברות המארגנות למדו, שהתייר הישראלי לא מחפש רק את מה שתיירותי ולכן הם דואגים לארגן טיולים מעט פחות תיירותיים ובחלוקת זמן הרבה יותר בריאה.

הנה מספר דוגמאות שאספנו בשבילכם על טיולים מאורגנים בסין:

  • טיול מקיף ב-18 יום כולל מקאו, הונג קונג, קנטון, גווילין, שנגחאי, סוצ'ו, האנגז'ו, שיאן ובייג'ין.
  • סין הקיסרית ב-14 יום,  כולל שייט על נהר הקריסטל, ביקור בשמורת הפנדות, מקדש אומי שאן, תצפית ממגדל הטלויזיה בשנגחאי, אתר חיילי הטרקוטה, ועיר הגנים סוג'ו.
  • סין הקלאסית ב-12 ימים – הרובע הצרפתי בשנגחאי, העיר האסורה, מפרץ אברדין, מקאו, החומה הסינית, ארמון הקיץ
  • בי'יגין –שנחאי – הערים הגדולות ב-8 ימים
  • טיול בסין הגיאוגרפית – 23 יום בחבלי סצ'ואן ויונאן
  • מסע אל ארץ שנגרילה – 19 יום אל סין העתיקה

אם אתם רוצים לקבל פרטים נוספים על טיול מאורגן לסין, אנחנו מזמינים אתכם להשאיר פרטים ואנחנו נדאג שהחברות המובילות בתחום ישמחו להציע לכם טיול מאורגן שמתאים בדיוק למידות שלכם

להצעת מחיר ומידע נוסף

אולי יעניין אותך

טיול מאורגן ללונדון

טיול מאורגן ללונדון

מתכננים טיול ללונדון ומרגישים מבולבלים מכל האפשרויות הקיימות? למה לא לשקול להזמין טיול מאורגן? חבילות אלו כוללות הכל, החל מהסעות ועד לינה ואפילו סיורים מודרכים.

לקריאת המאמר »
טיול מאורגן לאיסלנד

טיול מאורגן לאיסלנד

איסלנד היא מדינה אפופה מסתורין ופלאים וידועה כארץ האש והקרח. איסלנד היא מקום שבו קרחונים ונופים געשיים מתקיימים בהרמוניה. זה מקום שבו אורות הצפון רוקדים

לקריאת המאמר »

טיול מאורגן לפורטוגל

פורטוגל היא מדינה יפהפייה מלאה בחופים מדהימים, ערים תוססות והיסטוריה עשירה. בין אם אתה מטייל ותיק או מתכנן טיול בינלאומי לראשונה, לפורטוגל יש מה להציע

לקריאת המאמר »

להצעת מחיר ומידע נוסף

צרו איתנו קשר