טיולים מאורגנים לאיטליה

מסע בעקבות האפיפיור, מסע בעקבות רומיאו ויוליה, מסע בעקבות המאפייה של סיצליה או מסע בעקבות הפיצה המושלמת. אתם רק צריכים לבחור ואנחנו נדאג שתהנו מטיול מאורגן עד הפרט האחרון

כמעט בכל סקר תיירות שנערך מדי שנה, נבחרת איטליה לאחת המדינות הכי פופולאריות על הישראלים. כמעט ואין משפחה שלא נסעה לשם לנופש ובוודאי שאין זוג צעיר שלא בוחר לטוס לשם פעם אחת לפחות, טיול של לפני או אחרי החתונה.

הפופולאריות של איטליה בקרב תיירים ישראלים, הולידה במהלך השנים קטגוריה ייחודית שלטיולים מאורגנים לאיטליה. זאת בניגוד למדינות אחרות באירופה דוגמא אנגליה למשל, שגם אם היא נחשבת יעד קלאסי לתיירים , עדיין מלבד לונדון אף עיר בה לא זוכה לביקור של קבוצות טיולים מאורגנים ולרוב גם היא משולבת תחת טיול מאורגן למדינה נוספת.  אם ירצו האיטלקים הם יכולים להיות גאים בכך, שכן לא הרבה מדינות נהנות מהכבוד הזה.

למה לבחור טיול מאורגן לאיטליה

לפני שנציג בפניכם מספר סוגי טיולים מאורגנים לאיטליה שמתאימים לכל גיל וכל מין, חייבים להסביר תחילה שאלה פשוטה , למה אנשים בוחרים לקחת טיול מאורגן לאיטליה. הרי מדובר על יעד של שלוש שעות מישראל, מדינה שגם אם השפה הרשמית בה היא איטלקית עדיין ניתן להסתדר בה גם עם אנגלית, זו מדינה מערבית לכל דבר והאוכל בה, טוב, אתם כבר יודעים שהאוכל שלה לא מהווה בעיה.

התשובה די פשוטה, ואנחנו נוכל להבין אותה גם כאשר נציג את סוגי הטיולים:

  • טיול מאורגן דוחס בזמן קצר שורה של מקומות, והוא מאפשר למי שאין זמן ליהנות מכל מה שאיטליה מציעה
  • הוא מחדד את העיקר שבטיול ומוציא ממנו מקומות או ביקורים לא חשובים
  • עבור אנשים מסוים, למשל הורים לילדים קטנים או קשישים, הוא מהווה פתרון לכל הנושא של ארגון הטיסות, העברות, מלונות וכדומה

בדומה לטיולים מאורגנים, כגון טיולים מאורגנים לארצות הברית או טיולים מאורגנים לתאילנד , גם הטיול לאיטליה מאורגן בשתי דרגות, האיזור הגיאוראפי אליו הוא מכוון וסוג האנשים אותם הוא כולל. החלוקה לדרגות אלו הגיונית, שכן היא מאפשרת מיקוד של הטיול באיזור מסוים ויצירת מכנה משותף של המצטרפים לטיול.

טיולים מאורגנים לאיטליה – לאן יוצאים ולמי זה מתאים

טיול לצפון איטליה – כבר מיום איחודה למדינה אחת במאה ה-19, איטליה היתה מחולקת בין הצפון העשיר לדרום העני. לתיירים המבקרים באיטליה זה כמעט לא מפריע, ורובם נוהגים לשלב בין שניהם, אך במסגרת טיולים מאורגנים לאיטליה, ניתן למצוא טיולים שעושים הפרדה בין האיזורים. הרעיון מאחורי ההפרדה הוא לאפשר ליוצאים לטיול ליהנות ממיקוד באיזור מסוים.

טיול בצפון מחולק אף הוא לאיזורים מסוימים, והוא כולל טיול לטוסקנה, טיול לאגמים, טיול לרונה ונציה ועוד. טיולים אלו נמשכים בין שבוע לעשרה ימים. הם מתאימים לזוגות צעירים שרוצים לחוות את הרומנטיקה האיטלקית במלוא מובן המילה או למבוגרים שנופים מדברים אליהם

טיול לדרום איטליה – הדרום האיטלקי מוכר לכולנו בזכות שני איזורים, הראשון הוא רומא, בירת איטליה והעיר שבתוכה נמצא הותיקן, בית מושבו  של האפיפיור, ובזכות סיצליה, ארץ המאפיה הבלתי מעורערת. שני המקומות מהווים יעדים פופולאריים הן לתיירים עצמאיים והן לתיירים שמבקרים במסגרת טיול מאורגן.

מלבד רומא וסיצילה, טיולים לדרום איטליה כוללים ביקור בפוליה שנמצאת בעקב של המגף האיטלקי, פומפיי העיר החרבה, ונאפולי , עירו של מרקו (ומראדונה כמובן). טיולים אלו נמשכים אף הם בין שבוע לעשרה ימים. מדובר בטיולים יותר עירוניים שמתאימים הן לשמפחות והן לזוגות מבוגרים.

מלבד טיולים אלו אנחנו יכולים למצוא טיולים מאורגנים ייחודים, דוגמא טיול בעקבות כרמי היין של טוסקנה, טיולים בעקבות סיפורי האופרה האיטלקיים בצפון המדינה, טיול לקרנבלים של ורונה ונציה וויארג'יו בצפון המדינה וטיול בעקבות אוצרות הטבע של איטליה. מדובר על טיולים ייחודיים שמיועדים למי שאוהב במיוחד את הדברים הנ"ל. לרוב הטיולים נמשכים שבוע ימים

רוצים לקבל מידע נוסף על טיולים מאורגנים לאיטליה? תשאירו פרטים ואנחנו נדאג שמשרדי נסיעה מובילים יצרו איתכם קשר בהקדם עם הצעות ייחודיות שיתאימו לכם לכיס , לגיל ולמצב הרוח.

להצעת מחיר ומידע נוסף

אולי יעניין אותך

טיול מאורגן ללונדון

טיול מאורגן ללונדון

מתכננים טיול ללונדון ומרגישים מבולבלים מכל האפשרויות הקיימות? למה לא לשקול להזמין טיול מאורגן? חבילות אלו כוללות הכל, החל מהסעות ועד לינה ואפילו סיורים מודרכים.

לקריאת המאמר »
טיול מאורגן לאיסלנד

טיול מאורגן לאיסלנד

איסלנד היא מדינה אפופה מסתורין ופלאים וידועה כארץ האש והקרח. איסלנד היא מקום שבו קרחונים ונופים געשיים מתקיימים בהרמוניה. זה מקום שבו אורות הצפון רוקדים

לקריאת המאמר »

טיול מאורגן לפורטוגל

פורטוגל היא מדינה יפהפייה מלאה בחופים מדהימים, ערים תוססות והיסטוריה עשירה. בין אם אתה מטייל ותיק או מתכנן טיול בינלאומי לראשונה, לפורטוגל יש מה להציע

לקריאת המאמר »

להצעת מחיר ומידע נוסף

צרו איתנו קשר